Bestellen en betalen

Bestellen en betalen

Heb je iets gevonden wat je graag wilt hebben of cadeau wilt geven? Bestellen bij Gobbo is eenvoudig en veilig. Je kunt bestellen met of zonder account. Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Producten kiezen en bestellen

Klik op de oranje knop “In winkelwagen” bij het gewenste product. Je kunt verder winkelen of meteen doorgaan met bestellen. In je winkelwagen klik je op “Ga door naar afrekenen” om het bestelproces te starten.

Vul je bezorggegevens in en kies de gewenste verzendmethode.

Verzending & afhalen

PostNL – voor pakketten
Pakketten worden standaard verzonden met PostNL binnen Nederland en België. Je kiest zelf een bezorgdatum en tijdvak, en kunt optioneel voor avondlevering kiezen tegen € 1,95. Levering bij een PostNL-afhaalpunt is ook mogelijk.

TransMission – voor grote of zware producten
Grote of zware producten worden op een pallet geleverd via TransMission. Bezorging vindt plaats op werkdagen en deze verzendmethode is bij palletzendingen standaard geselecteerd.

Afhalen bij Gobbo
Afhalen is mogelijk nadat je online hebt besteld en betaald, van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 20:00 en op zaterdag van 08:30 tot 13:00. Kies tijdens het afrekenen voor de optie Afhalen in Krabbendijke.
Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je een bevestiging per e-mail. Het afhaalpunt bevindt zich direct aan het begin van ons terrein.

Betaalmethoden

Controleer op de overzichtspagina of je bestelling en bezorggegevens kloppen. Als alles juist is, kun je doorgaan met betalen. We bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • iDEAL
  • ING Home’Pay
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal
  • Bankoverschrijving

Bij directe betaalmethoden word je doorgestuurd naar de betaalpagina. Bij een bankoverschrijving ontvang je een mail van onze betaalpartner MultiSafepay met verdere instructies. Let op: betalen gebeurd pas na het plaatsen van een bestelling.

Bestel- en verzendbevestiging

Na je bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Zodra je pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met track & trace code. Hiermee kun je je levering eenvoudig volgen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Onjuist adres, verkeerd product besteld of een dubbele bestelling geplaatst? Dat kan gebeuren! Neem direct contact met ons op via 085-1044334. Zolang je bestelling nog niet is ingepakt of verzonden, kunnen we deze vaak nog wijzigen of annuleren.

Heb je vragen of een klacht over je bestelde product?

Indien je een klacht hebt over je bestelde product of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via ons contactformulier of klantenservice@gobbo.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
Heb je andere vragen over het bestel- of betaalproces? Ook dan helpen wij je graag verder via 085-1044334 of klantenservice@gobbo.nl.